Wednesday, February 12, 2014

Harjutused Full Moon Party jaoks

Öösel kell 4 läks uni ära, väljast kostus muusikat, läksin siis uurima mis värk on. Joogivesi oli ka otsas aga siin on ju 7-Eleven avatud 24 tundi. Eks jalutades jõudsingi randa välja kus käis Väike Pidu ehk ettevalmistus Suuremaks Peoks.

Väike video annab asja ikka paremini edasi  ;)  https://www.youtube.com/watch?v=NuJNuGIh2sw

Hommikul rentisin motika, siin Ko Phanganil tuleb selleks pass pandiks anda või 10000 bahti,  ja sõitsin oma kodinatega ühte teise ööbimiskohta - ABC Bungalows- mis asub kahjuks küll Haad Rinist 5 kilomeetri kaugusel Baan Tai nimelises kohas. Samas on selle koha plussiks see et ülejäänud saar on lähemal. See öömaja maksab ka 600 bahti  aga isegi seal on homme kõik fully booked.. Ko Phangani broshüüri järgi pidi Fullmoonile tulema tavaliselt 30 tuhat peolist. Selline see ABC Bungalows on, mereni 100 meetrit, pole vigagi.

Juhuslikult avanes ka võimalus saada homne ööbimine  selle ABC Bungalows lähedusse kuid see on praktiliselt putka kuhu saab pikali visata, eks näis. Käisin ka ujumas, vesi 30 kraadi aga vesi  sogane sest tuulepealne koht.

Tee Haad Rini on päris äkiliste tõusude ja langustega, minu Honda mis vabalt jookseb 100 välja vedas vaevu mäest üles, gaas oli põhjas ja kiirus 20 km/h.

Pärast kärutasinn veel pool Ko Phangani läbi et asjast ülevaadet saada. Päris linn asub nimelt seal kus on sadam ehk mõned kilomeetrid teisele poole, seal on turud, toidu supermarketid jne. Edasi võtsin suuna piki rannikut põhja kuid bensu oli vähe ja pidin tagasi pöörama et bensukat otsida.

Käisin ka mingi kosekese juures aga erilist muljet see ei avaldanud sest vett oli ikka väga vähe. Aga niisama mõnus on dzunglis kõndida.

Õhtul sõitsin veel korraks läheduses mäekese otsas asuva budismi templi juurde. Tee sinna oli üsna äkiline ja ka maaliline, suurte kivirahnude vahel.

See ei olnud päris tavaline vaid selline tempel kuhu igaüks võib elama ja mediteerima minna ja parasjagu oligi seanss algamas. Enne mediteerimist sai veel vaikuses ilusat päikeseloojangut nautida siis hakkas kime kellahääl inimesi kokku kutsuma.. Kunagi saab ka videod üles laetud.